Online Marketing Strategie

Het bepalen van je strategie begint met het bekijken van wat je nu al hebt staan en het helder maken van je doel. Daarna gaan we een duidelijke richting bepalen, zetten we de juiste online marketing kanalen voor je in en gaan we voor meetbaar resultaat.

Samen bepalen we jouw online marketing strategie, op basis van wat jij wil bereiken en waar wij kansen voor je zien.

Ben je op zoek naar:

  • Een site die beter gevonden wordt?
  • Meer websitebezoekers?
  • Meer online verkopen/conversies?
  • Meer bezoekers naar je fysieke winkel?
  • Meer leads?
  • Het vergroten van je naamsbekendheid?
  • Meer inzicht in je doelgroep online?

Of wil je gewoon even sparren over de richting die je op wil? Wij denken graag met je mee!

Maak een afspraak

Wat we voor je kunnen betekenen

  • Review huidige situatie

  • E-commerce strategie

  • Naamsbekendheid

  • Websitebezoekers

  • Online verkopen

  • Leadgeneratie

  • Offline (winkel)bezoekers

  • Contentstrategie

  • Meetbare groei

  • B2B Online Marketing

Wat we voor je kunnen betekenen

  • Review huidige situatie

  • E-commerce strategie

  • Naamsbekendheid

  • Websitebezoekers

  • Online verkopen

  • Leadgeneratie

  • Offline (winkel)bezoekers

  • Contentstrategie

  • Meetbare groei

  • B2B Online Marketing

Een goede online strategie zorgt voor:

  • Focus in de richting die je op wil met je organisatie.

  • Het goed op elkaar aansluiten van online marketing kanalen.

  • Online marketing kanalen elkaar laten versterken.

  • Meetbare resultaten, relevant voor jouw organisatie.

  • Kansen spotten die kunnen zorgen voor groei.

See, Think, Do, Care

Het See, Think, Do, Care model geeft houvast bij het bepalen van je strategie. Dit model gebruiken we vaak voor het in kaart brengen van de customer journey, om vervolgens de richting, mogelijke kansen en de online marketing strategie te bepalen. Op iedere fase passen we het marketing kanaal, de targeting en de boodschap aan. Zodat je op het juiste moment, de juiste boodschap laat zien aan de juiste doelgroep.

Een goede online strategie zorgt voor:

  • Focus in de richting die je op wil met je organisatie.

  • Het goed op elkaar aansluiten van online marketing kanalen.

  • Online marketing kanalen elkaar laten versterken.

  • Meetbare resultaten, relevant voor jouw organisatie.

  • Kansen spotten die kunnen zorgen voor groei.

See, Think, Do, Care

Het See, Think, Do, Care model geeft houvast bij het bepalen van je strategie. Dit model gebruiken we vaak voor het in kaart brengen van de customer journey, om vervolgens de richting, mogelijke kansen en de online marketing strategie te bepalen. Op iedere fase passen we het marketing kanaal, de targeting en de boodschap aan. Zodat je op het juiste moment, de juiste boodschap laat zien aan de juiste doelgroep.

Wij denken met je mee!

  • Bij het helder maken van je doelstellingen.
  • Bij het bepalen van je online marketing strategie
  • Met advies over welke online marketing middelen je het beste kan inzetten.
  • Bij de implementatie van je online marketing strategie.

Benieuwd naar jouw online marketing kansen?
Vul het contactformulier in, mail info@cuttheweb.nl of bel 036-5472122.

    Wij denken met je mee!

    • Bij het helder maken van je doelstellingen.
    • Bij het bepalen van je online marketing strategie
    • Met advies over welke online marketing middelen je het beste kan inzetten.
    • Bij de implementatie van je online marketing strategie.

    Benieuwd naar jouw online marketing kansen?
    Vul het contactformulier in, mail info@cuttheweb.nl of bel 036-5472122.