Mobile advertising

Als je gaat adverteren, dan is adverteren op mobiel sowieso niet meer weg te denken in je online marketing strategie. Wel kan een specifiekere mobiele advertentie strategie interessant zijn als je bijvoorbeeld een app hebt die je wil promoten en meer downloads wil genereren. Of als je heel lokaal mensen die onderweg zijn wil bereiken op hun mobiel. 

Als je gaat adverteren, dan is adverteren op mobiel sowieso niet meer weg te denken in je online marketing strategie. Wel kan een specifiekere mobiele advertentie strategie interessant zijn als je bijvoorbeeld een app hebt die je wil promoten en meer downloads wil genereren. Of als je heel lokaal mensen die onderweg zijn wil bereiken op hun mobiel. 

Mobile advertising 1

Tegenwoordig zoeken mensen meer op mobiele devices dan op een desktop. In 2016 werd er maar liefst €586 miljoen uitgegeven aan Video en Display Advertising. 80% daarvan werd ingezet voor desktopcampagnes, terwijl de helft van de Nederlanders juist een smartphone gebruikt om het internet op te gaan.

Hoe ga je daar goed mee om? Hier kunnen we je bij helpen! Van strategie en uitvoering & optimalisatie, tot op mobiel goed gevonden worden en meer telefoontjes genereren. Ook het promoten van een app kan onder mobile advertising vallen.

Mobiele marketing is niet gebonden aan een plaats of tijd. Het biedt daarom een unieke combinatie van verschillende toepassingsmogelijkheden. Mobiele media bieden daarbij een aantal kansen: interactiviteit, personalisatie, lokalisatie (door middel van GPS) en gebruik van het (mobiele) internet.

Tegenwoordig zoeken mensen meer op mobiele devices dan op een desktop. In 2016 werd er maar liefst €586 miljoen uitgegeven aan Video en Display Advertising. 80% daarvan werd ingezet voor desktopcampagnes, terwijl de helft van de Nederlanders juist een smartphone gebruikt om het internet op te gaan.

Hoe ga je daar goed mee om? Hier kunnen we je bij helpen! Van strategie en uitvoering & optimalisatie, tot op mobiel goed gevonden worden en meer telefoontjes genereren. Ook het promoten van een app kan onder mobile advertising vallen.

Mobiele marketing is niet gebonden aan een plaats of tijd. Het biedt daarom een unieke combinatie van verschillende toepassingsmogelijkheden. Mobiele media bieden daarbij een aantal kansen: interactiviteit, personalisatie, lokalisatie (door middel van GPS) en gebruik van het (mobiele) internet.

Mobile advertising 1

Tegenwoordig zoeken mensen meer op mobiele devices dan op een desktop. In 2016 werd er maar liefst €586 miljoen uitgegeven aan Video en Display Advertising. 80% daarvan werd ingezet voor desktopcampagnes, terwijl de helft van de Nederlanders juist een smartphone gebruikt om het internet op te gaan.

Hoe ga je daar goed mee om? Hier kunnen we je bij helpen! Van strategie en uitvoering & optimalisatie, tot op mobiel goed gevonden worden en meer telefoontjes genereren. Ook het promoten van een app kan onder mobile advertising vallen.

Mobiele marketing is niet gebonden aan een plaats of tijd. Het biedt daarom een unieke combinatie van verschillende toepassingsmogelijkheden. Mobiele media bieden daarbij een aantal kansen: interactiviteit, personalisatie, lokalisatie (door middel van GPS) en gebruik van het (mobiele) internet.

Mobile advertising 1
Mobile advertising 4

Starten met adverteren op mobiel?

Vul het contactformulier in, mail info@cuttheweb.nl of bel 036-5472122. Laat ons weten wat jouw wensen zijn en Daisy helpt je op weg met je Mobile Ads strategie!

Starten met adverteren op mobiel?

Vul het contactformulier in, mail info@cuttheweb.nl of bel 036-5472122. Laat ons weten wat jouw wensen zijn en Daisy helpt je op weg met je Mobile Ads strategie!