Bart Hoogervorst, “Google Brain”Bart-Hoogervorst-Cuttheweb-SEO-transparant

Bart komt oorspronkelijk uit de horeca – misschien heb je die leuke tent “Hoogies” wel eens gezien bij de strand van Noordwijk? Is van z’n broers. Maar Bart heeft een grote liefde voor marketing en weet er ook enorm veel van af.

Opleiding en ervaring

Bart is in 2009 bij CutTheWeb gekomen. Hij had Derk een paar keer geholpen met SEO-scans, en die samenwerking beviel zo goed dat Bart bij CutTheWeb is komen werken. Hij is gespecialiseerd in Ads (voorheen AdWords), Analytics en SEO. Daarmee is hij één van de breedst-inzetbare mensen binnen CutTheWeb. We noemen hem ook wel onze Rain Man, omdat hij werkelijk alles onthoudt – zelfs wachtwoorden van 16 willekeurige tekens kan hij zo uit z’n hoofd opzeggen.  Maar Bart is niet tevreden met alleen feitjeskennis, hij verdiept ook zich elke week opnieuw in de mysterieuze wereld die “zoekmachine optimalisatie” heet en is daardoor altijd op de hoogte van het laatste nieuws.

Barts hobby’s

Bart is een neefje van Derk en deelt dus niet alleen diens liefde voor online marketing, maar ook voor goede bieren, lekker eten (maar ook het koken daarvan) en mooi weer zodat er op een terras geborreld kan worden. Verder is Bart actief als vrijwilliger bij een tweetal organisaties.

Barts ambitie

Het liefst wil Bart zich blijven ontwikkelen op het gebied van (online) strategische marketing. Zodat hij kan blijven doorgroeien, niet alleen persoonlijk maar zeker ook met CutTheWeb en zijn klanten.   Hij zou ook graag nog eens op een vulkaan willen BBQ’en (onder het genot van een heerlijk drankje) met een groep gezellige mensen.

Je kunt Bart bereiken door een e-mail te sturen naar bart@cuttheweb.nl.

Lees meer over ons team.