Bepaal waar je doelgroep zich op welk moment bevindt en pas hier de advertentie-uitingen op aan!

Wat leer je?

CTR, Kwaliteitsscore, CPC’s, CPA… Wat betekent dat allemaal en wat zegt dat nou eigenlijk? Waarom kijken wij hiernaar en waarom is dit zo belangrijk? Maar ook; hoe kan je AdWords inzetten om andere media uitingen te versterken?

Op dit soort vragen geeft Daisy antwoord tijdens de AdWords workshop!

Wat leer je niet?

In deze workshop focussen we ons niet op het technische aspect, oftewel hoe je je campagne technisch moet inrichten en optimaliseren. 

Waar is de workshop?

De workshop wordt gegeven in onze prachtige kerk, Ridderstraat 29 te Haarlem.

Wanneer is de workshop?

De volgende AdWords-workshop zal zijn op 1 juni 2018 om 15:00. Aansluitend is er een borrel met de specialisten van CutTheWeb, zodat je onze (andere) specialisten vragen kunt stellen.

Kosten

  • € 125,- euro (excl. BTW) per persoon
  • Gratis voor bestaande klanten
  • 50% korting voor introducés van klanten (vraag een kortingscode aan bij je Accountmanager)

Schrijf je hier in voor de AdWords workshop! Geen zorgen, je hoeft nog niet meteen te betalen. Maar op deze manier weten wij dat je mee wilt doen!

* indicates required field