Wil jij leren hoe je webcare kunt inzetten om klanten blij te maken, blij te houden en aan je te binden? Kom het leren van Gabriëlla!

Waarom is webcare van belang voor mij?

Omdat ook jij te maken hebt met de “nieuwe manier” van klantenservice. Door dit goed op te pakken, kun je jouw imago positief beïnvloeden met behulp van webcare.

De verwachtingen van klanten liggen tegenwoordig behoorlijk hoog op het gebied van webcare. Zij verwachten bijvoorbeeld dat als zij contact zoeken, ze binnen een uur een reactie krijgen, en een concrete oplossing bij de vraag. En al deze reacties komen binnen via verschillende kanalen, bijvoorbeeld via social media of via live chat op de website. Hoe ga je hiermee om?

Wat leer je?

  • Hoe en waarom webcare waarde toevoegt aan jouw online aanwezigheid.
  • Maar ook hoe je om kunt gaan met reacties op jouw social media, zowel positief als negatief.
  • Hoe je het overzicht houdt op al deze verschillende “nieuwe” manieren van contact onderhouden met jouw klant.
  • En hoe je dit zo efficiënt mogelijk kan doen.

Waar is de workshop?

De workshop wordt gegeven in onze prachtige kerk, Ridderstraat 29 te Haarlem.

Wanneer is de workshop?

De eerstvolgende workshop is op 12 juli 2019 om 15:00. Aansluitend is er een borrel met de specialisten van CutTheWeb, zodat je onze (andere) specialisten vragen kunt stellen.

Kosten

  • Gratis voor bestaande klanten
  • 50% korting voor introducés van klanten (vraag een kortingscode aan bij je Succes Manager)
  • € 125, – euro (ex BTW) per persoon.

Schrijf je hier in voor de workshop Webcare! Geen zorgen, je hoeft nog niet meteen te betalen. Maar op deze manier weten wij dat je mee wilt doen!

Schrijf je nu in voor de workshop!