Kom jij iets bijleren?

Om onze kennis op een interactieve manier met jullie te delen, geven we elke twee maanden een workshop. Gewoon bij ons in de Kerk te Haarlem. We geven trainingen over de onderwerpen waar we de meeste vragen over krijgen.

 

Overzicht Aankomende Workshops:

Social Media Workshop 16 november 2018;
Workshop Sterk Merk 11 januari 2019;
SEO Workshop 8 maart 2019;
Google Analytics Workshop 10 mei 2019;
Workshop Webcare 12 juli 2019;
Google Ads Workshop 13 september 2019.

Reacties op de vorige workshops: 

“Ik vond het een leuke en goede workshop. Houd me op de hoogte van de volgende, als ik kan ben ik graag weer aanwezig.”

– Nathalie D’Alessandro, SWS Travel

“Wij hebben vandaag onze website doorgesproken en de wijzigingen zijn in de maak ;-)”

– Tanja Huisman, Het Cijferparadijs

Voor welke workshop ga jij je inschrijven?

Webcare

Wil jij leren hoe je webcare kunt inzetten om klanten blij te maken, blij te houden en aan je te binden? Kom het leren van Gabriëlla! Omdat ook jij te maken hebt met de “nieuwe manier” van klantenservice. Door dit goed op te pakken, kun je jouw imago positief beïnvloeden met behulp van webcare.

Ben je nieuwsgierig en wil je deze workshop bijwonen? Schrijf je dan nu in voor de volgende workshop Webcare en blijf op de hoogte! 

De volgende Webcare-workshop is op 12-7-2019. Schrijf je in om op de hoogte te blijven!

Schrijf je in voor de Webcare-workshop!


Analytics

Wil jij je doelgroep efficiënter bereiken door de analyses die je trekt uit bijvoorbeeld een Adwords campagne. Dan zit je goed met Derk. Hij heeft jarenlange ervaring met alle facetten van Analytics, en heeft een aanleg voor het automatiseren en verbeteren van werkprocessen, zowel voor ons als voor onze klanten.

Ben je nieuwsgierig en wil je deze workshop bijwonen? Schrijf je dan nu in voor de volgende workshop Analytics en blijf op de hoogte!

De volgende Analytics-workshop wordt gegeven op 10-5-2019. Schrijf je in om op de hoogte te blijven!

Schrijf je in voor de Analytics-workshop!


Conversie Optimalisatie

Usability gaat over de vraag of een website efficiënt, effectief en naar tevredenheid werkt. Conversie optimalisatie heeft veel te maken met usability, en speelt een grote rol op het web. In de meeste gevallen gaat het er niet om hoe goed een idee is, maar of je klanten hun weg kunnen vinden op je website. Bij de volgende workshop leggen we de focus op mobiele websites en webshops. Welke usability principes kunnen jou helpen?

Interessant hè!? Schrijf je maar snel in voor de volgende workshop van Jordy!

Schrijf je in voor de Conversie Optimalisatie Workshop!


SEO

Search Engine Optimization gaat over “hoger komen in de zoekresultaten van Google”. Bart is onze SEO-expert en weet er echt héél erg veel van af. Niet “alles”, dat kan namelijk niet. Maar hij kan jou wel de basis uitleggen: wat is SEO, hoe werkt het, en hoe kun jij er je voordeel mee doen?

Wil jij leren hoe je zelf een investering kunt doen in de vindbaarheid van jouw website? Kom dan naar de volgende SEO-workshop!

De volgende SEO-workshop is op 8-3-2019. Schrijf je in om op de hoogte te blijven!

Schrijf je in voor de SEO-workshop!


Social media

Ben jij ook zo een social media freak!? Maar stuit je soms toch nog op problemen? Gelukkig kennen wij iemand die heel veel verstand heeft van social media. Wij hebben namelijk Emma, onze copywriter en social media expert. 

Wil je meer leren en handige tips en tricks krijgen van onze social queen Emma? Schrijf je dan snel in voor onze volgende social media workshop!

De volgende social media-workshop wordt gegeven op 16-11-2018. Schrijf je in om op de hoogte te blijven!

Schrijf je in voor de social media-workshop!


AdWords

Google Ads maakt het een heel groot deel uit van een ieder marketingplan dat wij opstellen, omdat het een snelle en betrouwbare manier is om (grote aantallen) verkeer naar je website te krijgen. En niet alleen random verkeer, maar het juiste verkeer. In deze workshop gaat Daisy je de basis van AdWords uitleggen. Je leert hoe het werkt, waar je op moet letten, en hoe je het kunt inzetten om meer bezoekers en conversies te bereiken.

De volgende Ads-workshop is op 13-9-2019. Schrijf je in om op de hoogte te blijven!

Schrijf je in voor de Google Ads-workshop!


Sterk Merk

Online branding verschilt niet van offline branding. Dezelfde principes gelden namelijk: Als merk dien je te communiceren met je doelgroep. Dat betekent dat je moet zenden en ontvangen. Branding bestaat uit alle acties die erop gericht zijn om jouw merk te onderscheiden van andere merken. In deze workshop leert Daphne je hoe je een sterk merk opzet, wat een unieke merkbeleving is en hoe je die creërt.

De volgende Online branding-workshop is op 11-1-2019 in ons mooie kantoor te Haarlem. Schrijf je in om op de hoogte te blijven!

Schrijf je in voor de Online Branding-workshop!